2010. november 1., hétfő

Kobuci kert

2010 május 21. Ez egy bűvös dátum. Életem egyik legszebb napja.
Ez a nap még mindig felfoghatatlan számomra, mert a legszebb álmait is felül múlta.
Olyan eseményekben volt részem, amire nem is gondoltam.

Erre a napra nagyon készültünk, ugyanis ez volt a Bëlga Gyémánt című albumának lemez bemutató koncertje. Ráadásul közel 3 hónapja nem voltam már ekkor koncerten legutóbb február 26-án voltam koncert Péter barátommal, akkor ünnepeltünk mindkettőnk születésnapját.
Ő február végén, és március elején születettem, így a koncert pont a közepén volt.
Jó kis koncert volt az is, vidéki koncert volt, Pest mellett, Biatorbágyon.

Koncert előtt természetesen már elkezdtük az alapozást, még hozzá egy másik barátom kollégiumában. Volt pár doboz sörünk, és egy nagy Hubertuszunk, mind ez három személyre.
Készült is erről egy kép. Emellett még volt két sörünk.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Szóval elkezdtük fogyasztani a neves nedűt. Aki még nem ivott Szt. Hubertusz-t, mindenképpen kóstolja meg, de csak a simát, roppant finoman, és édes utóízt ad.

Közben videókat néztük Bëlga, amerikai rap, és egyebeket.
Izzításnak megtette. Majd elindultunk a koncertre hármasban ugyanis két barátommal mentem a koncertre.
Ami már jól kezdődött, hisz a belépőhöz járt egy CD is ajándékba. Amely majd a történet végén lesz érdekes.

Koncert kezdésig még volt idő, így kipróbáltuk a Kobuci Bucit, és ledöntöttünk még némi alkoholt, így a koncert jó hangulatban kezdődött. Igazi lemezbemutató koncert.
Ahol a Gyémánt lemez dalait lejátszották volt a Zenevírus, Nem imádlak, Jó, Piki lapika, Fáká! is, illetve voltak azért megszokott számok is pl. a Boros.

A koncert maga már nagy élmény volt. Hisz Gyémánt nagyon jól sikerült album.
Egyedül egy negatívumot tudok elmondani, hogy az albumról a személyes kedvencemet az Artisjus-t nem játszották le, de cserébe kárpótolták a közönséget, egy vadonatúj számmal, ami akkor hangzott el először, ugyanis CD-n is csak június legelején jött meg. Ez a szám Bzmg. Ezzel kapcsolatban van egy érdekes rövidke mesélni valóm. A szám után ugyanis Még5 bemondta, hogy ezen a számon rengeteget dolgoztak. :D Nagyon kész volt. :D
Aki ismeri a számot tudja, hogy ennél egyszerűbb szövege nem nagyon lehetne egy dalnak. :D

Bár ennek ellenére rövid idő alatt kedvenc lett, és azóta is szinte mindenütt előadják.

Piki lapika is bemutatkozott ráadásul nem is akárhogyan. Ez egy olyan zeneszám ami komplett halandzsa egyvelege, semmi értelme nincsen a dalnak, de kitűnő a zenei aláfestés a dalhoz.
És a koncerten körítés sem volt akármilyen, ugyanis fagyi osztás volt a koncert alatt, amiből én és Peti is kaptunk, ez sem semmi élmény volt.

A koncert végén még5lövés feje felé vett egy ernyőt, nem mintha esett esett volna.
De szintén emlékezetes jelenet volt.
A képeim között ezt is meg lehet találni. Az album linkjét alább megtaláljátok.

Koncert alatt csináltam egy videót is. Még hozzá egy személyes kedvencemet vettem fel, a Borost.
http://www.youtube.com/watch?v=9eB_c_RgsRI

Utána már bántam, hogy nem több számot vettem fel, de szerencsére a youtube-ra felraktam jó minőségben a Bzmg, Vengong, és Fáká! is /igaz ez csak nem olyan rég/.
Ráadásul utóbbi kettő több kamerából lett véve, és HD minőségű volt.
Fáká! alatt Péter barátomat lehet nagyon sokat látni a videón. A koncert alatt Még5lövés környékén voltunk.

A koncert alatt nem csak videót hanem képeket is csináltam. A képeket itt lehet megtekinteni.
http://picasaweb.google.com/koncerzus/BelgaKoncertKobuci2010#

És eljutottunk a legfontosabb részhez a koncert utánig.
Ettől lett ez életem egyik legszebb napja.
Előjáróban hozzátenném, hogy ez egy Szabadtéri koncert volt, koncert vége után nem mentünk el azonnal, hanem maradtunk.
És ez volt életem egyik legjobb döntése, ugyanis már Tokyo, Még5, Bauxit és Titusz a koncert után is ott maradt. Nem csak hogy ott maradt, hanem le is szólították őket, aláírást kértek, ezen felbuzdulva mi is vártuk őket.

Azt kell tudni, hogy a srácok koncert tér mögötti részen voltak.
Illetve onnan jöttek ki. Kinn vártuk őket, Titusz ki is jött, csináltunk vele képet.
Majd utána amikor láttuk, hogy bele lehet menni a koncert tér mögé, akkor be mentünk, és elkaptuk mindegyik tagot. Beszélgettünk velük, és képeket készítettünk.
Egyszerűen döbbenetes élmény volt, mert mind 4-en roppant jó személyiséggel rendelkeznek, egy rossz szavunk nem lehet. És beszélgetések is teljesen normálisak voltak, nem volt bennük semmi nagyképűség vagy ilyesmi. Hanem teljesen természetes volt, mintha vmelyik barátommal beszéltem volna.
Jó pár dolog szóba került, hogy honnan származnak Még 5-ék, éppen most hol laknak.
Természetesen a fővárosban laknak, laktak. Még5 az aki nem Pestről származik.
De ezt már elmondta interjúban is Még5lövés. Csak azért mondom el, mert ez egy érdekesség.

Illetve az egyik barátom, Matyi, aki ott volt a koncerten keresztneveiket is tudta /ezeket nem fogom elárulni/ ugyanis neki van egy ismerőse aki még Tilos Rádióban tevékenykedett anno. Ahol a Bëlga is kezdte, és tudták is egyből ki ez a lány, és üdvözletüket küldték neki.

Lassan a végére érek beszámolómnak. Már csak egy fontos dolog a beszámoló elején említettem egy bizonyos CD, na ezt a bizonyos dolgot aláírta az együttes összes tagja.
Dedikált CD képével zárnám a beszámolómat.

1 megjegyzés:

  1. Hidd el én sem a típus vagyok. Igazából csak sodortak az események, és a végén beszélgetés lett a vége, meg azért az alkohol sokat old a gátlásokon, és rólam nagyon is elmondta, hogy gátlásos vagyok. De örülök, hogy így alakult.
    Asszem még 2002-ben voltam először koncertjükön, vagy 2003 elején és azóta is járok, szóval kijárt már egy ilyen nap is nekem. És kivánom, hogy egyszer neked is legyen ilyen napod.

    Bár ez nem tartozik a történetéhez. De eddig nem sok közös képem volt zenészekkel, sportolókkal egyéb hírességekkel.
    Ezen kívűl két eset volt. 2005-ös Egri Gólyabálon Groovehouse-al sikerült egy kép.
    Ugyanis láttam hogy mindenki fotózkodik, hát akkor én is beálltam, még kértem, egyik évfolyamtársamat, hogy csinálja meg a képet, ami ma is nagy büszkeségem, szeretem Judy hangját nagyon.
    Illetve 2007 végén Talmácsival készült egy közös képen, az egyik hivatalosan dedikáláson, ahol könyvét dedikálta.

    Komoly dolgok alatt mit értesz? Amúgy nekem pozitív élményeim vannak, teljesen komoly beszélgetés volt, és mások is beszélgettek velük. Pl. az egyik srácnak megígérte Tokyo, hogy ősszel lesz a Get Down, és mint hogy pont te számoltál be róla volt is.

    Bort biztosan szeretik. Bár magyar embernek illik is. Meg hát ott van a Boros című nótájuk is. Na az nagyon nagy kedvencem. Az az szám amit bármelyik koncerten szívesen hallgatok.

    VálaszTörlés