2010. november 12., péntek

Corvintető - Bëlga

Ahogy arra számítottam Corvin Tetőn egész jó koncert volt, maga hely elég szűkös pontosabban színpad nem volt akkora mint az ezt megelőző koncerteken.
Corvintetőre 3/4 9-re értem oda, jó fáradtan. /A koncert alatt ez a fáradság már teljesen tova szállt./
Ekkor már hozták fel a különböző technikai segédeszközöket, míg Tokyoék színpad mögött jól elvoltak, miközben közönség akinek a soraiban én is ott voltam várakozott. Erre a koncertre is egyedül mentem, ez már zsinórban 3. ilyen koncert volt. Ami egy fajta rekordnak számít nálam. Mondjuk az egyedüllétet azért kompenzálta, hogy jó pár megszokott arcot lehetett látni a koncerten.
Koncertre sokat kellett várni, nem volt nálam óra, de az biztos, hogy volt már 10 óra amikor elkezdtek, sőt inkább már fél 11 fele hajlott az idő.
A várakozás közben az un. B közép, neki kezdett különféle Bëlga dalokat énekelni, így elütve az időt. Ebben az úgy nevezett B középnek megtalálható volt a közönség még5lövéve, és bauxitja, legalábbis megjelenésükből nekem ez jött le teljesen.
És akkor most jön az a rész, hogy amire számítottam bejött.
Először is Fáká!-val kezdődött a koncert, majd sörben jöttek a számok.
Míg nem jött egy olyan szám amit már nagyon régen nem hallottam ez pedig a Gyere kislány, gyere volt.
Természetesen ez jócskán megadta hangulatot, úgy kezdődhettek a közös ugrálások, lökdösődések, és egyéb élvezetes tevékenységek.
Én mondjuk szélen van Még5lövésnél, szóval ebből azért kimaradtam szerencsére.
És pont erre számítottam, már mint nem a duhajkodásra, hanem arra, hogy vmi extrát is hoznak a koncertre, és nem csalódtam, a Fáká! is jóformán extra volt, hisz alig halottam ezt megelőzően, de a Gyere kislány, Gyere, az roppant nagy kedvenc.
Ez után egy nótázós-lagzis rész jött Nem imádlak-al, és a Felveszem Nyújork Jenkis kabátommal.
De a napfény pontja nem ez volt, hanem az a szám, amit Kobuciban is vártam már, de végül nem volt, ez a szám pedig az Artisjus, kegyetlen nagy az dal. Pár szerintem az alap ami koncerten volt alatta az nem az igazi, de legyen a legkisebb a baj.
A lényeg, hogy "hétköznap reggel, amint felébredek." Farost rockos számai sem hiányozhattak a koncertről: a közönség kedvenc Mariann vagy a Mocskos Kurva Városi Galambok sem, illetve az Unió sem maradt el.
Ezen felül voltak az elmaradhatatlan számok, mint a Gyaloglás vége, 1-2-3, Boros, illetve a Nemzeti Hip-Hop. Zárószám pedig Piki-Lapika volt.
Illetve volt egy olyan dal is ami számomra teljesen felismerhetetlen, füleltem, de nem sokat értettem belőle.
Összegezve egy nagyon jó koncert elég komoly plusszal, a hangulat is tökéletes.
Ha tökéletes koncertet akarnám leírni akkor azt mondanám a Kobuci, a Pecsa, és Corvintető elegye.
Kobuciból leginkább koncert utáni beszélgetések, közös képeket emelném ki. Pecsaból hogy két olyan szám előkerült amire szerintem senki sem számított. Corvintetőből pedig a hangulatot, hisz idén talán itt volt a legnagyobb hangulat.
Végezetül óriási köszönet a fiúknak a koncertért, Respekt és Tisztelet.

4 megjegyzés:

  1. Állati jó volt tényleg ez a koncert:) nekem bejött a "B közép" mókája is :D szerintem kell ilyen :) móka+kac - meg a koncert előtti feszült várakozás feloldásának vagy fokozásának remek módja a számok közös skandálása :D ezt be lehetne vezetni...
    az ugri-bugri-tömegnyomi szerintem itt nem volt vészes, a Trafó vészesebb volt, ott néha majdnem beestünk a színpadra... :D hehe

    VálaszTörlés
  2. Egyet kell értenem. Nekem nem volt bajom a skandálással sőt, csak meglepő volt, ilyen élményben koncert előtt még nem volt részem, vagy csak nem emlékszek rá, bár azért ez megragadt volna, szóval tényleg nem volt semmi.
    Bár én hangomat a koncertre tartogattam inkább, végére eléggé ki is száradtam, de nem volt olyan vészes.
    Az első sorban általában nem olyan vészes lökdösődés és társai. Legalábbis onnan nekem rossz élményem nem volt.
    Most koncertnél meg vmi oszlop mellett álltam, két sor volt előttem, ha minden igaz.

    Trafó érdekes lehetett akkor, bár azért nem lep meg a dolog, mivel az vmi punk hely ha minden igaz, legalábbis régebben az volt.

    VálaszTörlés
  3. igen? punk hely? nahát!
    amikor beléptem 1ből az jutott eszembe, hogy ha tűz üt ki, mindannyian együtt égünk, mint egy boldog fasirt :) esélytelen a kijutás... kb, mint a Brigantikban a pince kocsma :D
    Amúgy jó volt a Trafó koncert nekem bejött :) bár még nem voltam olyan be:lgán, ami nem tetszett volna, csak voltak, amik iszonyú jók voltak :)

    VálaszTörlés
  4. Régebben biztos az volt legalábbis.
    Lehet azóta változott az arculata.
    Szeretem az ilyen pincés helyeket, az Egál is föld alatt van Egerben, ott van olyan este amit Földalatti izgalomnak neveztek el pl.
    Morrison's 2 is ilyen hely pl. Pesten.
    Mondjuk az Egál legnagyobb negatívuma az volt, hogy állt benn a füst.
    Ezért koncert előtt és koncert után is kinéztünk a friss levegőre.

    VálaszTörlés