2010. november 4., csütörtök

Elte TTK & Bárczi Gólyabál 2010.10.15

A koncert számomra egy speciálisan új élmény volt. Ugyanis gólyabálon még nem volt Bëlga koncerten. Koncert elég későn kezdődött még később vmivel mint a Pecsában.
De ez nem riasztott el. A koncert alatt a kiszáradással is küzdöttem, ugyanis mindösszesen egy sörre maradt pénzem, amit rögtön érkezés után meg is vettem. Probléma az volt, hogy ezt nem igazán gondoltam át, mivel későbbre kellett volna halasztani azt az egy sört.
De amíg ittam sört lassan lement a Kowalsky meg a Vega a koncert, és kezdődött a nagy pakolás.
Majd amiután Kowa mindent elvitt, megjelent Titusz is színpadon egy rövid időre, és most a rendezők a Bëlganak kezdtek felhúzni a cuccokat. Az tudni kell, hogy nem volt vendég fellépő, szóval 3 mikrofon és 2 darab trambulint hozták fel, illetve Titusz hozta magával a "gennyes effektjeit", szokás szerint 2 asztal hoztak neki. Majd miután véget ér pakolás, elkezdődött a hangolás, természetesen Disco Baby-vel.
A koncert maga még tartogatott egy számomra új élményt, ugyanis Mariann című számukat is leadták a fiúk, az újdonság ebben számomra az volt, hogy eddig csak Miskolcival hallottam.
Miskolci nélkül még nem. De meg kell vallanom Miskolci nélkül is nagyon jó volt.
Amúgy a koncert mondhatni átlagos volt, nagy meglepetések ezen kívül nem voltak, a szokásos dalokat adták le, illetve volt még a Farostról a "Csecs" is ráadás blokkban, illetve a Királyok a házban is volt, ezt azért említem meg, mert idén 9 koncertből csak 1-2 alkalommal rémlik, hogy volt, a PECSA-ban biztos, hogy volt mondjuk.
Koncert vége jó formán a szokásos volt Gyaloglás vége, 1-2-3, és Kalauz 1. Ez utóbbival zárult a koncert. A koncert maga ennek ellenére is nagyon jó volt. Meg volt a gólyabálos feelingje.
Tény, hogy örültem volna valami nagyobb meglepetésnek, de a Mariannak is nagyon örültem.

Videóim:
http://www.youtube.com/view_play_list?p=3413A0B563503BD8

Képeim:
http://picasaweb.google.com/koncerzus/BelgaKoncert2010ELTEGolyabal#

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése