2011. szeptember 2., péntek

Ganxsta Zolee és Kartel koncert ZP 2011 Szeptember

Tegnap Ganxsta Zolee és Kartel koncerten jártam. Ez a 3. Ganxsta koncerten, nagyon régen voltam először koncertjükön, akkor Budapest Parádé alatt egy kamionon léptek fel. A 2. koncertem 3 éve volt BME napokon.
És most a harmadik.
Celebség ide vagy oda, azért Ganxsta Zolee nem sokat változott, még mindig olyan, mint régen.
Nagyon fasza koncertet víritott tegnap is a Kartel, amiből semmi nem hiányzott. Meg voltak azok a dolgok, amik miatt sokan szerették meg anno Kartel-t, és amiket ma már joggal hívunk klasszikusnak:
Rossz vér, Vato Loco, Keleti oldal-Nyugati oldal, Való Világ, Szerb határ felé, A Jó, a Rossz és a Kartel, OJ Bond, Bumm a fejbe /egyszem ráadás dal/ 
Illetve az új számok közül volt a Tengertánc. Volt egy feldolgozás is, még a Rage Against The Machine Killing in the name. 
Ez a dal fel is került a youtube-ra a koncertről: http://www.youtube.com/watch?v=MOaaUtNWoxQ
Illetve volt egy különleges vadonatúj produkció a Mystery Gang-el karöltve.
Összegezve a koncert maga jó volt, bár a hangosítás nem volt vmi jó. A szövegből általában semmit sem lehetett érteni. Mondjuk a Rossz Vér ezen a téren azért jó volt, ott rendesen lehetett érteni /ott inkább a rap dominált a refrént leszámítva/, illetve a Vato Loco is eléggé élvezhető volt 
Kellett már nagyon ez a koncert nekem. Június végi Belga óta nem voltam koncerten.  
A koncert alatt voltak kisebb közjátékok pl. egy lány beugrott abba az elkerített részbe ami színpad előtt volt, ott jól elvolt, a színpadra nem ment fel. Aztán két secus be is állt színpad két végébe ugyanitt. Mondjuk az egyik jóformán pont előttem állt a jobb szélen, vmennyire zavaró volt, de összeségében nem volt gond.
Végezetül csak annyit, hogy remélhetőleg, hogy a ZP még sem zár be, és akkor Kartel is visszatérthet.

A következő állomás: Holnap szintén ZP, Akkezdet Phiai 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése