2011. szeptember 22., csütörtök

2011 Szeptember 18. Demonstárció a ZP megmaradása mellett

Múlt hét vasárnap egy különleges nap volt számomra és sokak számára.
Számomra az is volt különleges, mert életemben először volt egy demonstráción. Eddig nem éreztem szükségességét, hogy ilyenen részt vegyek, de a múlt vasárnappal nem volt bennem kétely két okból kifolyólag, az egyik, hogy jó ügyért álltam/álltunk ki, és vmi mellett, és ez nagyon fontos.
Hangulat elképesztő volt, én akkor értem oda amikor Ganxsta Zolee és Kartell volt a színpadon, egy-két számot hallottam tőlük, de aztán végig ment a program, különböző előadók léptek fel, és csináltak nagy hangulatot. Döbbenetes élmény volt. Egyrészt az előadók nem volt sokat a színpadon, Vad Fruttik zenélt a legtöbbet az ott tartózkodásom alatt 5-6 számra emlékszek tőlük. A bejelentett előadók közül az Irie Maffia töltötte a legkevesebb időt a színpadon, ők két számukat adták elő, pontosabban két félszámukat, hisz a zenekar létszámilag nem volt teljesen jelen a koncerten. Ez du-este sok mindenre jó volt. A legfontosabb dolog, hogy kiállhatott 45 ezer ember Zöld Pardon megmaradása mellett, de mindezek mellett a közönség megismerhetett különböző előadókat is. Ezt saját magamból kiindulva is mondom, hisz a fellépők nagy részét csak névről ismertem igazán, vagy max. 1-2 dalaikat. És ezért nagyon fontos, ugyanis roppant igényes bandákat ismerhetett meg az ember ez a napon, amely egy részt méltó kiállást, és méltó búcsút /akkor úgy nézett ki, hogy ez lehet a búcsú, most már viszont közzé tették, hogy a Tankcsapda koncerttel búcsúzik a ZP idén "Sírunk vagy nevetünk?" jelszó alatt./, és mindezek mellett méltó kifejezése annak, hogy a Zöld Pardon roppant igényes szórakozást jelent sokak számára. Bejelentett előadók mellett egy szám erejéig Somló Tamás is színpadra lépett annyi mindent nem szerettem még című dalával. Az előadók természetesen nem csak szóban, hanem dalokban is kiálltak a ZP megmaradása mellett. És hihetetlen hangulatot varázsoltak. Ami azért alapjáraton nem olyan egyszerű, hisz nem voltak sokat színpadon, de amíg ott voltak teljes odaadással voltak jelen. És ez nagyon fontos, mivel nem csak arról volt szó, na akkor most gyorsan letudunk 3-4 dalt, hanem együtt éltek az eseménnyel. Bár azért ildomos megjegyezni hogy a több tízezer ember látványa elég lelkesítő bír lenni. Hisz azért nem sűrűn adatik meg, hogy ennyi embert felléphessen xy banda. És még ildomos megemlíteni, hogy nagy változatos volt a műsor, vagyis nem csak egyféle előadó műfajban hallhatott dalokat a közönség, ami szintén nagyon fontos, hisz a zenei sokszínűség fontos, hogy az emberek megtalálják azt az igényes bandát, amely hozzájuk közel áll, mondjuk én egy elektro bandát azért hiányoltam, mondjuk egy Carbonfools még befért volna. És akkor tökéletes lett volna a zenei sokszínűség amit a ZP képvisel sok más egyéb mellett.
Az estet Bérczesi Robi zárta a Zöld Paradon című dallal, fergetes hangulat közepette.
Végezettül annyit, hogy KÖSZÖNÖM ZP, azt a sok élményt, emléket, sok jó dolgot, amit adtál nekem, ezekért igen hálás vagyok, és ezért a vasárnapért.
Ma délután döntés születik Zöld Pardon ügyében. Szorítson mindenki, hogy Magyarország legjobb szabadtéri szórakozóhelye továbbra is megmaradjon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése