2015. október 29., csütörtök

Halloween MusicalPlusz 2015 - 50.

Legutolsó Musicalpluszon is ott voltam nagy élmény volt, ez a musical érdekes volt, egész jó volt fellépő gárda, különösen Kamarás Máté érdekelt, nem kimondottan kedvencem, de vele nem lehet színházban találkozni, és azért élvezet őt hallgatni. Meg hát amilyen konferansziét levágott pár éve itt a pluszon az felejthetetlen volt.
Összességében voltam már jobb MusicalPluszon, de nem volt ez rossz sőt nagyon is jó volt.
És azért számomra volt egy komoly meglepetés, talán akitől legkevésbé vártam az volt a legjobb mondhatni legalábbis számomra, ez amúgy pont így volt évekkel ezelőtt Máté esetében tőle nem számított sokra, aztán még is lenyűgözött, most Peller Károly volt az aki rendesen meglepett, őt az operettek világából ismerem, és pontosan is nem gondoltam volna, hogy ő majd musicaleket fog énekelni, és hogy énekelte, egyszerűen elképesztő volt. Negatívum úgy hogy kb., hogy voltak helyek ahol úgy éreztem, hogy elcsúszik, végül is elcsúszik, alapvetően nem lett ebből gond, nyilván nem ilyen dalok van szokva, és azért vannak olyan dalok, amikben azért elég éles váltások vannak, és azokat le is kell reagálni, összességében viszont abszolúte jó az élmény. Az el nem múló vágy végén volt ilyen úgy emlékszek pl., de az a dal nagyon jó volt, ott különösen azt éreztem megéli dalt, drámaibb részekben pl. nagyon komoly átéléssel adta, elsőre fura is volt egy picit, de ez abszolút nem rossz, Sakkban Frederick szólója a Szegény kissrác panasza. Szörny szólója nagy kedvencem, és az pont ezért fontos is számomra is, de ott is lenyűgözött, a végén az Egérkirály dala már egy könnyed dal volt tőle, de láthatóan élvezte. Úgy hogy azt kell mondjam musicalekben nagyon szívesen látnám ilyen nagyívű dalok pazar előadása után.
Igaz volt és van ilyen szerepe, az Isten Pénzében volt szerencsém hozzá ott is pozitív meglepetés volt, de az egy dalos szerep abból azért nehezen indultam ki, de tényleg megérdemelne több lehetőség is a műfajban.
És akkor jöjjön a konferanszié, aki most Posta Viktor, tényleg szórakoztatta a népet, és talán ő vette a legkomolytalanabbra figurát, a dalaiba azért beletett mindent, mondjuk már azt hittem, hogy magyarul nem fog énekelni, de a nap egyik fénypontja hozzá fűződik, ez az abszolút őrültség, egy Herbert Valcert, amit hárman adtak elő, Szemenyei Jani és Kamarás Máté ráadásul ő németül énekelt, mondjuk a végére azért maradt egy kis magyar, de a legjobban az tetszett amikor Jani odaszólt hozzá, hogy na akkor most japánul, nyilván ezzel tudjuk, hogy arra utalt, hogy Máté Japánul is énekelt különböző darabokban, sőt még anno Magyarországon is, legalábbis rémlik, hogy láttam tőle valamit a youtube-n ez ügyben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése