2010. október 31., vasárnap

Fotózás

Szeretek fényképeket csinálni, sok féle témában, és helyzetben.

Olyan dolgokat is leszoktam fotózni amit mások nem. Szeretek tájképeket csinálni, vagy naplementés képeket kreálni. Szeretem az állatokat, őket is szeretem fotózni, öcsémnek van egy 10 és fél éves macskája, aki már több mint 10 éve családtag, na róla pl. számtalan fényképem van. És természetesen embereket is szeretek fényképezni nagyon.

Fotózás egy nagyon fontos dolognak tartom, egy-egy fotó nagyon értékes lehet, fontos hogy elkapjuk a pillanat örömét.

Képek mellett videókat is szoktam csinálni. Csináltam már saját magamról, lagzi alatt készített pár rövidebb felvételt, de ami talán legfontosabb, hogy koncerteken szoktam videókat készíteni. Ezek száma változó, van amikor csak 2-öt, de volt hogy 10-et is csináltam. Természetesen korlátozva vagyok, egy részt a tölthető elem folytán, bár most már 2500-est használok, és az bírja végig, vagyis addig amíg be nem telik memória kártyám, ugyanis az is véges 2 gigás kártya van a digitális fényképezőgépemben.

Koncert felvételeim megtalálhatóak youtube-n /pár más videóm mellett:/

http://www.youtube.com/user/szinido

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése