2015. december 27., vasárnap

Muzsika Hangja - 2015 Karácsony

Két Isten Pénze között a csodálatos Alpokba látogattam, ezzel egy jó pár éves álmomat váltottam valóra, Muzsika Hangjába akkor beleszerettem amikor filmen láttam, azóta voltak a művel kapcsolatos más emlékeim pl. a Médium sorozatban is felcsendült dal ebből a darabból, nem is akárhogyan.
És kb. ezelőtt egy hónappal vagy még annyival sem tudtam meg, hogy Muzsika Hangja-t bemutatják a Magyar Színházban, nagy öröm lett úrrá rajtam, de először nem sikerült jegyet vennem, így maradt karácsonyra a darab, és így történt, hogy 24 órán belül 3 előadást láttam, ez abszolút egyéni rekord nálam.
Maga a darab csodálatos. És azért szerepelnek más színházakból is pl. Mahó Andrea, Csengeri Attila, Fonyó Barbara, Sáfár Anikó. És igazából vágytam is arra, hogy Andival láthassam, ez végül nem jött össze (itt nincs előre megadott szereposztás), de nem is baj, hisz így is maradandó élményt kaptam.
Nézzük a szereplőket sorban.
Mária, őt Geszthy Veronika alakította, én nem igazán ismertem, egyszer láttam pont egy Muzsika Hangja felvételen, ahol Zárdafőnököt játszotta, ő az nem is igazán ő szerepe volt, Mária viszont annál inkább, alapvetően szép hangja van Veronikának, és a játéka pazar, tökéletesen alakítja Mariat minden szegmensben, és ezen nem gondolkoztam még el, de hogy miért van, az hogy Mariat nevelőnek küldik el, igazából ha nézzük személyiségét, nem éppen az jön le, hogy ő erre alkalmas lenne, de pont az a szeleburdiság, csibészség, merészség nyeri meg a Trapp gyerekeket, amit Maria képvisel.
Von Trapp kapitány, ő a darab egyik legjobbja volt. Amikor először megjelent az ember ereiben kb. megfagyott a vér, na jó kis túlzással, de a szigorú kapitányt nagyon jól hozta, később volt csak dala a darabban, és az nagyon tetszett, de a legszebben Kis Gyopár az előadás végén szólt tőle.
Gyerekekre nem lehet panasz, kiemelném Liesl-t, akit Andrádi Zsanett alakította, ő volt a másik olyan személy akivel megakartam nézni a darabot, így amikor megláttam a nevét a színlapon, nagyon megörültem. És a 16 éves vagy már elképesztő élmény, a darab csúcspontja nálam, lenyűgöző volt.
De az összes gyerek nagyon jó volt, Jó éjt dal nagyon szépen szólt. És a gyerekek tényleg gyerekek voltak, nagyon jól átjött a személyiségük, mindegyiknek más és más.
A darab a negatívuma, hogy rövidnek éreztem. Pedig nem volt rövid, még is mintha dalok, jelenetek hiányoztak volna belőle.
Zárdafőnök Sáfár Mónika na ő nem tartozik a kedvenceim közé, operett világába szerintem jobban illik, bár volt, hogy tetszett már szerepben, és ez is közéjük tartozik, hisz jól hozta ezt a karaktert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése